reklama

A2 - InterRail - 2014 - plán cesty vs. skutočná cesta

1.10. 2014 o 4:30 ráno mi zazvonil budík a nekompromisne oznámil, že je čas začať moje 22 dňové októbrové dobrodružstvo. Môj pôvodný plán cesty bol takýto:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Bratislava – Karlsruhe (Nemecko) – Lille (Francúzsko) – Oosterzele (Belgicko) – Delft (Holandsko) – Lebach (Nemecko) – Leipzig (Nemecko) – Praha – domov .

Tieto miesta boli moje plánované spacie zastávky na 3-4-5 dní. Až na 1 noc v Karlsruhe som mala bývať u kamarátok – miestnych, s ktorými som bola dopredu dohodnutá.

Lenže ako sa hovorí: "človek mieni, pánboh mení", nakoniec moja cesta vyzerala takto: Bratislava – Karlsruhe – Lille – Brugy – Lille – Delft – Lille – domov. :)

Napriek tomu som spokojná, pretože som zažila veľa iných krásnych momentov, ktoré by som si sama tak super nenaplánovala.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Myslím si, že bude lepšie, ak sa nebudem snažiť vysvetliť všetky motívy zmeny mojej trasy a zachádzať tak príliš do detailov, ale skrátene napíšem 2 hlavné dôvody zmeny.

Návšteva Belgičanky Lisy v Oosterzele (Belgicko) sa v deň návštevy zrušila, pretože jej mama išla do nemocnice! Teraz sa má už lepšie, ak by vás to zaujímalo. Takéto udalosti sa v živote bohužiaľ stávajú. Pre mňa to znamenalo rýchlo si nájsť iné ubytovanie v Belgicku. Keďže tam nemám ďalšieho známeho, do úvahy prichádzal hostel. A keďže som bola práve v Brugách (Belgicko), a to mesto sa mi páčilo, rozhodla som sa, že sa ubytujem v niektorom z 3 hostelov v centre. Keď som ho už mala vybratý a bola na ceste doň, na chrbte s 50 litrovým batohom, spacák a malý batôžtek zavesený na rukách, začalo nenormálne pršať. Potom krúpy, pred ktorými ma ani dáždnik nezachránil, pretože začal fúkať silný vietor. Hovorila som si, že veď tam už len nejako dobehnem, aj keď budem do nitky mokrá. Keď pri mne však udrel blesk, hovorím si že tak toto nie. Práve som bola pri 3*hoteli, takže som doň išla. Nech to stojí, čo to stojí. 35 eur na noc plus raňajky - dobrá kúpa v Brugách. Zostala som 2 noci. Malá izbička pre 2. Umývadlo a skrinka v izbe. Sprcha a toaleta spoločné na chodbe. Raňajky nadmieru zvláštne, ale na cestách nie som vyberavá, takže som ich zjedla. :)

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Spomínaný hotel ´t Keizershof v Brugách. Na stene mali nápis: "When you are sleeping, we look just like those big fancy hotels."

Druhá veľká zmena môjho naozaj zložito zorganizovaného plánu ma zasiahla v Utrechte (Holandsko) na stanici, kde čítam, že vlaky do Nemecka sú zrušené. V ten deň som vstávala pred 6. hodinou ráno, lebo som odchádzala z Delftu (Holandsko) a mala som už za sebou cestu 2 vlakmi. Tak predstavte si túto moju smolu, že práve vtedy musia mať DB (Deutsche Bahn) štrajk. Týmto sa mi zrušila návšteva mojich nemeckých kamarátok v Leipzig-u aj Lebach-u. Ak som nechcela ísť bývať niekam do hostelu, tak mi zostávalo vrátiť sa buď naspäť do Delftu (Holandsko) alebo do Lille (Francúzsko). No a ísť z Holandska či Francúzska do Prahy nie je jednoduché, takže Prahu som bola prinútená zrušiť ja. Našťastie mám ale dobrých kamarátov v Lille a mojej opätovnej návšteve sa potešili, tak som sa k nim znovu raz vrátila. Odtiaľ som podnikala ďalšie obohacujúce návštevy okolitých miest.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Často-krát sa veci v našom živote neudejú tak, ako chceme, ako sme si ich naplánovali. To ale nie je dôvod podliehať smútku, panike či hnevu. Tá nová situácia môže byť pre nás v konečnom dôsledku oveľa prospešnejšia. Pozitívne myslenie je kľúčové. Niektoré veci naozaj nedokážeme ovplyvniť. Treba sa ich jednoducho naučiť prijať. Stále sa tomu učím.

Pokračovanie nabudúce.

Martina Štrbáková

Martina Štrbáková

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Your life is a book.Don´t jump to the end to see if it´s worth it.JUST ENJOY LIFE.And fill those pages with beautiful memories. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu